Negerbollar!

Ja igår kväll så baka jag & Mats lite negerbollar, va sugna på nå gött =)   Och jag tycker man får säga negerboll & inte chokladboll!

Idag har jag vart riktigt duktig! Klev upp kl 7!  åkte halv åtta, tanka bil, möte på lassarettet.. sen hem en snabbis sen möte på T O K A , sa upp mig där...
Sen Arbetsförmedlingen & sen har jag vart & posta lite papper & så...
Ringt massa sånda där samtal som man måste ringa,  Och typ hamna på plats 234 osv där kötiden är beräknad till ca 35 minuter osv!   ALLTID LIKA SKOJ!

Åkte till Vinäs & hämta Annso, tränat en vända!  Har verkligen haft fullt upp, men nu äntligen få jag varva ner, ätit en sen lunch!   Pasta med pasta sås & några negerbollar "råka" ju slinka ner!  *skämms*

Nu ska jag invänta karln & se om han har ork & lust att koppla in kökslampan :)   Den har bara hängt där och sett snygg ut ett tag utan att lysa!

Ska ju hyra ut lite te vasaloppet så har en del att stå i nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hatar telefonköer :-[

2010-02-02 @ 20:06:16
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0