Shopping!

Idag vart det en sån där slösa dag då man spenderade lite pengar som man inte bör spendera igentligen!  Men lite shopping gör en så glad :D
Har ju fryst mitt medlemsskap på gymmet 1 månad nu så sparade ju in 500 kr där!


Alla som känner mig vet ju att jag älskar skor! Är så kär i mina nya älsklingar ;)


Har spanat in denna möbel så många gånger nu!  Och det va ju REA så jag fick lov att passa på! Klädde dock om dynan med en liten filt. Är galen i stjärnor!


Och lite nya sängkläder med stjärnor på såklart!


Gjorde nån wok på massa kyckling & grönsaker som simma i kokosmjölk & lite kryddor, serverade med ris & det vart super gott :D


 Sen har jag fått frågan om vart jag opererade mig!?
  Denna gång vände jag mig till Plast kirurg gruppen i Sthlm.
  Och jag känner mig mkt nöjd med det beslutet. Iaf än så länge så! Har ju inte riktigt läkt ihop än & sett färdiga resultatet än..

NU VÄNTAR DUSCHEN!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundh

Skitsnygga skor!

2009-03-31 @ 12:52:40
URL: http://annalundh.se
Postat av: Elin

Härligt med shopping =) puss puss

2009-04-01 @ 21:43:43
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: annaaa

var har du köpt påslakanen och örngotten??:D

2009-04-13 @ 16:57:10
Postat av: helene

det va ett bra tag sen man kikade in i din blogg & måste hålla med om att stjärnor e riktigt fiiint!!!! LOVE IT!

2009-06-04 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0