Trött & sliten!

Har varken ork eller lust att blogga just nu, är på tok för trött jämt. Det tar verkligen på krafterna att hålla igång så här hela dagarna! Stress från början till slut. Enda rasten jag har är min korta lunchrast & då ska man ju hinna äta lite.. Är iaf inne på min sista praktikvecka så får man väl se va man ska göra nästa vecka då?
Idag har chefen vart med & jobbat & jag har fått slita på. bla stått i kassan idag t.o.m.
Sen har jag bränt mig på riset så jag fått en liten brännblåsa på mitt finger :(
Förstår inte att folk orkar jobba heltid med detta jobb, de e verkligen stress hela dagen & när man kommer hem har man bara lust att lägga sig!

Helgen har iaf vart bra :)

Just nu kikar jag & Tilde på lite Bamse & målar i målarboken, blir tidigt i säng idag känner jag! Hoppas morgondagen blir lite lugnare! Fast då slutar jag inte förens kl 19.30 blir en lång seg dag! men men bara kämpa vidare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0