Brinnande hårfön!

Gissa vad som hände mig idag då??   Stog & föna mitt hår som jag gör ibland & sen luktade det verkligen bränt! Hårfönen la av / jag titta in i den! KNALLORANGE & man såg en pytteliten låga inutti den!! Vart lite skraj & börja skaka till den för att "dämpa" lågan! Som tur är funkade det!!     Trodde verkligen att det va det sista jag sett av min kära hårfön!   Efter 30 min stoppade jag in sladden igen bara för att se ifall den skulle gå igång , guess what?!   DEN FUNKA! :D 
Hårfönen kostade mig 99 spänn på on off bara :D
Velade bara dela med mig :D

Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!   <3

Kommentarer
Postat av: Jane

jag hade en hårför som smälte.. haha helt sjukt va de. En dag när jag fönade håret så börja de lukta bränt som faaan, jag kikade på fönen och plasten hade börjat smälta, så det va bara att slänga skiten :P

2009-02-24 @ 19:30:23
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0