LÄSKIGT VÄRRE! Tänk om jag hade startat en brand?!?

Igår skämtade jag ju om att jag säkert skulle elda ner hela kåken!! vad händer idag dÅ??? jo jag sitter & tittar på tv... Sen hör jag ett kosntig ljud, men tänkte att de va grannarna här upp som fick till ljudet! Fast det lät som det kom från väggen bakom mig.. efter en stund reagerar jag på att det låter som nånting rinner!!   Mycket riktigt!! Setarin bara forsar från hyllan breve mig, ner på väggen & droppå på min stora kudde!! tänk i allsin dar om jag inte vart i det här rummet! Jag hae inte ens reagerat då! & inga brandvarnare har jag!! SHIT!!!!! Fan! OJ OJ!! får panik av att tänka hur detta hade kunnat sluta!!

Ni ser ju hur det droppar från hyllkanten, hela ljuset brann snett halva "stearinväggen" har ju bara smält ner!! PÅ kortet har jag stält det lite snett så det inte skulle forsa ur mer!!




Det har t.o.m droppat ända ner på golvet bakom såg jag när jag flyttat kudden!

UAH!! passa era ljus säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: Malin

ja minst sagt scary gumman!!!! :S

hoppas du sovit underbart, (eller sover) haha. bara ja som e vaken nu känns de som...

Men TACK min vackra, men ska du säga snyggo ;o)

Puss o ha en nice day!

2008-09-20 @ 06:00:02
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0