God nat!!


hatar inlägg utan bilder så tar denna igen!
Säger god natt nu!! Fick sånt skoj skämt av Madde!!
HAHA sug på denna!

pappan passerar dotterns sovrum där hon ligger å leker med en dildo.
 -Va i helvete gör du undrar pappan.
-Det ser du väl snäser hon, Jag är 30 år och ogift, så något måste jag väl få.
Senare går hon förbi tv:n där pappan sitter med några öl och hennes löskuk
. -Men va gör du, frågar Dottern.
 -Hurså, jag tar en pilsner med min svärson !


HAHA helt suveränt klockren!
Sov sött :)

Kommentarer
Postat av: Malin

HA HA HA HA ;D

Hoppas du sover underbart nu, o att du kunde somna trots grannarna... morr.... :(

Jag är påväg till jobbet nu... men sovit för ltie som vanligt så är helt snurrig. Men min älskling vakna oxå o erbjöd sig skjutsa mej till jobbet..fan va go han e!<3



Ha en underbar dag mitt hjärta, hörs ikväll :) PUSSAAAAAAR!<3

2008-10-04 @ 05:56:38
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0