Tisdag!

Sitter här i skolan & nästan sover för ovanlighetens skull!!! Vi ska tydligen se nån film på eftermiddagen & det är ju stor risk för att man somnar!! Men skojigt nog har jag märkt att min klasskompis Anton är en jäkel på att somna överallt!! Han hade legat & sovit på ett bord här is kolan redan!!!!!!!!! HAHA
Så nu ska vi tävla idag! sen vem som somnar först :)   Tävlingen borde ju gå ut på vem som kan hålla sig vaken längst! Men då känner ni inte oss!! *asg*
är redan så övertrött så jag skrattar åt allt! Nä nu börjar lektion!! CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

aaaw detsamma min underbara tjej! ;) Have fun o somna inte, hahaha :P

Hörs i kväll!! PUSSSS

<3

2008-11-11 @ 11:13:44
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hade verkligen varit superskoj att hänga med, men har tyvärr inga semesterdagar kvar att plocka ut :P



Det är bra med mig,börjar friskna till nu. :) Själv då? :) puss puss

2008-11-11 @ 12:26:46
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0