YEAH! :)

Vart på gymmet 3 timmar & 15 min :)

1 timme Aerobics
1 timme T-ball (inte pumpen som jag trodde först)
1 timme T-flow

Det där t-Folw va ganska kul :) typ som Pilates liknande me lite magövningar & så... Fick stå upp & leka Träd! haha & sen flygplan & svanar haha det va lite latjoo! Det gick väl ut på att man ska andas hela tiden osv.. inte direkt ansträngande.. men kändes bra.. va mycket avslappnig, höll nästan på att somna!
Nu e jag hemma & kl är 21.19! jag ska laga min matlåda från förrmidagen & sen slänga mig i duschen!
CIAO!!

Kommentarer
Postat av: Malin

u are my hero! :)
va snygg bloggen blev! PUSSELUSS

2008-01-16 @ 21:47:01
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0