En vanlig dag som alla andra dar...(nästan)

För första gången på år , har jag lyckats försova mig! 1 hel timme!! :( mindre bra.. men men... Det är bara att gilla läget :) Är ju lite piggare idag! haha
Sen när jag skulle åka & hämta Tilde efter jobbet, så kom jag ingenstans me bilen! det va så halt!! så jag fick ut & sparka bort lite is & snö & slask! fan tog mig 10 minuter innan bilen ville iväg!
Sen åkte vi hem & laga lite "blommig" prinskorv :) Sen har Lukas lekt me Tilde & jag har vart & tränat. T-power & Core.. Sen tog jag nya schemat för våren :) med start på måndag! Ska bli kul & intressant & se hur det schemat funka... Va fett negativ till det schemat som vi fick sist.. men sen tyckte jag att det var skitbra ändå, så vi får se :)
Jobbar "sista" dagen imorrn :(
Sen ska jag hoppa in på några söndagar nu framöver.. inte den roligaste dagen att jobba på!! men får 220 kr timmen iaf :)
Ska väl på Amf på måndag & se va dom säger där för intressant?! Antagligen inte ett piss..men men..
Jaha tro vad man ska gö nu dÅ? leta efter en bra film kanske då? Har ni nå förslag på nån?
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0