uGlY aS sHiT

HAHA NI SKULLE HA SETT MIG I DUSCHEN! jag va bra sugen på att gå & hämta kameran & knäppa ett kort på mig själv.. tänkte jag skulle va smart & spara lite tid. Så jag la en svart ansiktsmask i hela ansikte medans jag stog i duschen, sen fick jag för mig att göra det ända ner över brösten.. så jag va helt kolsvart, sen hällde jag ett ton me schampoo i håret & fick ett stort vitt lödde i hela skallen :) black and white :) Olalala.. haha sen massa rak lödder hela benen sen :) Skitsnygg jag lovar!
Snacka om att mitt hår käkar schampoo & balsam! fasiken va dyrt det blir!

hmm? undrar om killar med några centimeters hår ens använder schampoo? och isåfall lär 1 flaska räcka i evigheter för dom?!

en flaska me balsam på ca 200-250 ml räcker till 4-5 hårtvättar för mig.. snålar jag så kan det ju räcka lite längre.. men då är det så drygt att kamma ur håret! *suck*  jag HATAR verkligen att tvätta håret! duschar gör jag så gott som varje dag nu.. men tränar jag inte så kan jag hoppa över det.. men släng dig i väggen på att jag då verkligen INTE tvättar håret varje gång!
tvättar ni håret varje gång ni duschar eller?? jag må va en lortgris haha men det står jag för isåfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0