Inte bara senil! jag e rolig me :)

Trodde jag skulle lägga mig.. Då kommer jag på att jag har ju fan hela mskin full me tvätt! Va bara att fälla upp torkställningen i badrummet & sen slänga upp tvätten. Tro på fan om jag råka slänga vissa saker lite väl hårt så dom flög över torkställningen & ramla rakt ner i toaletten!!! haha FRÄSCHT lixom! haha. va ju bara att stoppa ner handen!! YEAH! nice! va bara att slänga in det i maskin igen..  Får starta den när jag vaknar..
hur man är! så typiskt mig att lyckas me detta!
och vad har vi lärt oss idag av det här? Jo att det kan va smart att fälla ner locket på toan efter sig så tvätten inte ska ramla ner!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det ligger i jämtland ;D

Asså du måste se till att fixa din blogg ;P Den ser helt wierd ut i explorer och blir jobbig att läsa, den är liksom jättebred! ;P

Använder du firefox eller vad har du? :P Ser det normalt ut hos dig?

2008-02-11 @ 00:54:23
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0