GOD NATT!

MM jag borde ha somnat för länge sen! Men icke, ska ju upp ca 4 timmar! känns skitskoj att veta! Så här har jag de nästan jämt numera!
oj oj,,
vilken drullig kväll!!!!
Har iag spelat guitarr hero så fingrarna håller på att trilla av vid detta lag! kan knappt  böja dom!
Ska verkligen dra fram strömsladden till mitt 8 bitars nintendo imorrn! De e sköj!!! :D
ska väl försöka sova nu! och inte tänka så mkt på morgondagen!!


Förresten så vill jag göra klart mina tatooooos nån gång!



SEN MÅSTE JAG TRÄNA MERA!!! Va hände?!? jag träna över 10 pass i veckan förut!! PINSAMT hur lite jag tränar nu!!dah!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som du också kommer att få en kanonhelg =) Vi får juh ta och dra ihop lite partaj tillsammans eller nått annat skoj nån dag framöver =)



Hi hi men du tränar väl mkt nu med? =)



puss puss

2008-12-05 @ 12:24:37
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anno0o

Hahah hur mkt tranar du nuda?? puss

2008-12-07 @ 08:12:58
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0