Skoldag 3!

Jaha ja imorse samlades vi i klassrummet meg gruppen, sen gick vi ner till en annan grupp "drama & film" vi lekte lekar & hade grupparbeten, kände mig som 5 år! :) skitskoj!
Sen på eftermiddagen skulle vi se en film som handlar om konst! En film från 80 talet där de pratade lika mycket danska som Svenska, dock utan text! Efter 5 minuter hängde mina ögonlock & jag somna!! Kul att se en film man inte förstår ett ord av!    Men vi  behövde ju inte hänga me i filmen utan vi skulle mest anteckna & kolla de olika gestaltningarna, hur man rör sig osv... Men tyvärr så kunde jag bara inte hålla ögonen öppna så länge... är väl bbara att bita ihop imorrn när vi ska disskutera om filmen!! :(

JAJA hur som helst som kom Sandra & Camilla på att dom vela på Lager 157 efter skolan. lagomt passande eftersom jag nyss vart där! dom kunde inte vägen dit men jag :)   så vi 3 plus våra barn for väl dit efter skolan då! :P
och efter det fortsatte vår tripp till Borlänge =)
Slänger in lite bilder här :)

Jag höll ställningarna! Satt & sjöng varenda barnvisa som finns & läste böcker & busa hela vägen dit & hela vägen hem :)
Kevin & Tilde e så goa :)


Söta Kevin :)


Pröva kläder :)


Fastna verkligen för denna färg! Helt underbar! :)


MMM så gott! Och JA varenda liten droppe fick jag i mig! MUMS! Äppelkaka me nån forma av vaniljsås utblandat me massa grädde smakade det som! ;) En sann dröm för mig :)


Mums me pannkaka :)



Camilla & Kevin :)



Tilde vill så gärna ha en :) men men nån gång kanske??!?

Konstatera ju precis att Sandra inte vart fångad på bild! :( knäppte visst inte så många bilder ändå idag... Nä nu ska jag sussa!

NATTI!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0