Lördagskvällen :)

Har precis tittat klart på PROM NIGHT  med Anders & han åkte hem nyss... Han va så snäll & följde med när jag skulle skjutsa upp Anna2 till Älvdalen.. Som hon kom på lite väl sent. Så Anna2 s mamma kom ner & satt barnvakt åt Tilde medans jag skjutsa Anna2...
Annso & Anna 1 va kvar här oxå medans. men dom skulle ju oxå iväg men visste inte när så de va därför Anna 2 s mamma kom ner :) men dom va alla kvar när jag kom tebax :) dom va så snälla & höll Annas mamma sällskap :)
jaja lite rörit då verkligen ALLA heter Anna numera! haha :)
 Hur som helst så filmen va skitbra tyckte jag :)  SE DEN!


Har även sett Törnrosa idag :) MIN ÄLSKLINGSFILM NR 1!!

 Lika kär i prins Filip idag som jag va för X antal år sen! Han ska jag gifta mig me! :) är väl den enda karl det finns nå vett i!!! hahaha synd bara att han inte finns på riktigt då! :) Gud va jag va kär i han när jag va liten alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0