Måndagen

Vart lite sen uppdatering av dagen.. Haft fullt upp :) Lekt me Tilde.. Sen hämta Micke henne, så nu e jag barnledig en vecka..
Har tränat Aerobics & Body pump me Zandra Annso & Maja....+ lekt lite me Anna :)
Va på inne bandymatch me Annzo & kika lite :)
image854

Sen for vi & käka på donken.. det va första gången på bra länge!! Åt ett special designat "happy meal" hade en chicken BLT hamburgare till det :) ASGOTT! måste börja äta på donken oftare :) Fick en ny favvis :)
image855
MUMS!! men hamburgaren fick jag vänta hundra år på! *morr*

Sen for jag Annso & Anna hem till Thomas & hälsa på lite & flumma runt :)
image856
Thomas

image857
Anna jag & Annzo, flummar på i soffan! *asg* om ni bara visste hur kul vi har HELA tiden! :)

Klockan e 02.03 Anna åkte hem nyss & jag & Annzo ska gå & lägga oss & fnittra vidare i sängen :)
God natt på er!!!
puss


Kommentarer
Postat av: ME&MY

Donken är skräp men gött!
Jag har inte ätit varken socker el. skräp på mer än en vecka, visst är jag duktig??!!
Du vet ju vad jag har för känslor inför tex kladdkaka...
kram

2008-04-08 @ 09:00:35
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: haha ja due
ju rolig du =)
Jo annars e allt fint.. sj då??? bara fina firren? :D

2008-04-08 @ 15:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0