Pärlan rullar 1 år till :)

pinsamma Anna va till bilbesiktningen idag. Sen kliver jag ur bilen & går till apparaten & knappar in regnumret & trycker OK & allt e frid & fröjd tror jag.. kliver tebax in i bilen & sätter mig & väntar.. & väntar.. & väntar.. & väntar lite till... bilar kommer & bilar åker & väntar... Sen börjar jag misstänka att jag kanske gjort nå fel?! hmm??.. Sen börjar dom inne på beiktningen titta ut.. till slut kommer en av personalen ut & går fram till mig & undrar om jag verkligen har knappat in regnumret..-Ja svara jag & vi går till apparaten tillsammans & gör om det... haha jag hade tryck på OK knappen under fel alternatv! HAHA jag hade ju ingen tid bokad & så... Sen kommer jag in direkt!! :) haha efter en LÅNG ONÖDIG väntan!! (sånt där som bara Anna lyckas me)
En jätte trevlig man börjar kolla om jag fixat lysena.. & där BOMMAR JAG STORT!! det räckte inte det lilla vi hade gjort hemma.. men här har jag tur.. mannen är så snäll så han börjar skruva & fixa & ha sig.. En till i personalen kommer fram & dom läser instruktionsboken & fixar.. säkert 15 minuter la han ner på min bil bara för att lampan satt upp & ner det va det som var felet! & TACK GUD ATT HAN FIXA DET ÅT MIG!! annars hade jag ju fått lov att åka in en 3:e gång! TACK TACK! riktig trevlig prick det där :) & fjädern satt jättebra :D

Funderar smått på om man ska sälja bilen nu när den är nybesiktad & allt.. den e ju berkligen i toppskick & ser jättebra ut under & det va ju inga fel på bilen i sig.. utan en fjäder va av & lampan satt upp & ned... bilen va fin under sa dom :)
Men jag älskar ju min bil.. den e skön att köra & billig & bra & lätt att parkera :) haha jag hatar verkligen att parkera!!!!   HAHA  HAHA....Får se hur jag ska gö?! den har ju bara gått lite mer än 4400 mil!! årsmodell 00.. så borde få ut en fin slant för den :) motorvärmare & kupe uttag & AC & så.. nån som e intresserad av en ford ka??!?! HOJTA TILL ISÅFALL!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Var faktiskt utanför dig igår.. skulle se om jag hade fått någon post..Men de fanns inget. Sen tänkte jag knacka på hos dig, men märkte att inte bilen va hemma så sket i de.. Förresten, har du fått dom där pengarna av Anna ännu? har du hört nå lustigt. Puss

2007-12-12 @ 14:48:32
URL: http://Therror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0