Tittut nu har jag hittat ut, igen! :)

Gör väl ett till försök med att komma igång med bloggen igen!
 
Bjuder på en sån här fin bild på dagens outfit!
 
 
Eftersom jag nyss flyttat så får man ha tv:n på golvet,samt ha utemöblerna inne! Tar lite tid med att fixa nya möbler osv :)
 
Håller på att fixar med en miljard olika projekt, kanske dyker upp några här :)
 
Ska verkligen försöka uppdatera dagligen även om det bara är små skitsaker, För det är ju grymt skoj att sitta och läsa igenom själv sen efter ett tag och se vad man har gjort... Skriver mest bloggen för min egen skull, den kommer att agera lite dagbok, sen om någon av de gamla läsarna hakar på och läser igen återstår att se..
kanske man ska försöka sussa nu, Tilde går ju i skolan numera & jag har henne på heltid så man lär ju sova för att orka!
 
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och nybliven fröken

Va roligt att läsa vännen :). Kul med flytt :). Tänker på dig så jag följer gärna :-D.

2012-09-25 @ 05:27:43
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0