Tema: Porträtt

Vi h har blivit fotade & kopierade till rätt storlek! sen fick vi måla av dom som man satt me rygen mot! Jag fick en som heter Marita!
och resultate vart så här :

För en gång skull vart jag klar först!!! med god marginal först!! :)

Sen ags gör lunch! Nyttig lunch! va ju svamp sås & skit till men sånt äter inte jag!!

Men imorrn blire pannkaka!! WIIIIE längtar så!

Eftersom jag va klar me porträtten som vi skulle hålla på me hela dagen,
Så jag börja me ett eget projekt
 

En flicka :)  Men kan inte ta åt mig hela äran för detta för jag teckna av en bild från internet!! men tyvärr så fick jag ju inte me bilden på kort här!! kan visa sen när de e klart! :)
För er som inte vet va en stål penna är så ser spetsen ut så här:
och jag har ju redan pajat näsan på flickan för det bara blir kladd ganska lätt me pennan, men går även att dra extremt tunna linjer, som sagt man lär sig av sina misstag!  har nog många timmar kvar på denna teckning! vet ej om jag ens blir klar imorrn! ska in så himla många detaljer till så!

Som man doppar man även kan doppa i flytande bläck osv.. ganska pill jobb att hålla på me dom! Men riktig skoj me pill göra oxå :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken tur :) Detsamma!

2008-09-17 @ 14:51:01
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Malin

va duktig du e då!! super fint ju!;)

Typiskt att de va svampsås då, din favvo :P hehe..

2008-09-17 @ 15:48:39
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0