Tema: Fjärilar!

Fjäril efter fjäril är va vi har målat idag, men lite olika metoder =)
Först fick vi en kniv & fick gå ut & skära små pinnar & blad & dylikt och använda dom som redskap att måla med..
bara använt flytande tusch idag, med stål penna & pensel & vatten.
Slänger in lite bilder från dagen får ni se va vi gjort =)

Yeah! På med rocken & leker me pinnar & blad :P


Målar me små kvistar som vi doppar i tusch


Springa runt & klippa ut små delar man tyckte va snygga, va bara att klippa hur man ville, sno av alla andra! Värsta lekstugan :D


Leker me lite mönster på akvarell papper


Jätte skoj att leka me vatten & tusch! :D


Haha skratta högt för mig själv när jag såg denna fula skapelse! Ser då inte ut som en fjäril!



Vart mer nöjd me den sista jag gjorde :)
Ska tala om för er att de e inte så lätt att måla fjärilar som man tror! haha

Ja de va min skoldag!



Kommentarer
Postat av: Nina

Du är ju jätteduktig på att måla ju :)

2008-09-17 @ 07:58:06
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Malin

va fiiint de blev gumman! De ser ut som ni har läkarrockar på er, coolt :) PUSS PUSS

2008-09-17 @ 13:56:29
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0