Im back!

Tack för alla kommentarer :=)
Såå nu e jag tebax & på bättre humör! förutom att jag skärt mig på min högra pekfigerspets så de e svårt & drygt att skriva!!
Jag har inte rört datorn på ett X antal dagar nu! & det har varit så skönt! stress fritt!  jag har gjort massa saker jag aldrig annars skulle ha gjort! sysselsatt mig till max!
Jag har varit världens bästa mamma. Vi har hittat på så mkt kul!! underbart! har umgåtts med nära & kära hela tiden! TRÄNAT TRÄNAT!!
fixat  i hemmet, bytt plats på vardagsrum & sovrum! vart tokigt bra :P :) I LIKE IT! målat lite.. & fixat, möblerat om överallt!! målat & fixat!

vart på badhuset flera gånger!! åkt ruschkana & allt!! JAG HAR BADAT!! kors i taket!! haha

Ätit säkert 2 kilo godis sen jag skrev sist! :)

Idag har jag iaf: vart på badhuset me Tilde, Micke, Marie, Tindra & nova.
åkt till Stina & stekt massa pannkakor, tittat på våra bästa år & tryckt i oss glass & godis,
Sen åkte jag in till mora & lekte me Carro
Sen tränat me Maja
Ochnu ska jag bort till MAria
usch vilken stavning! hemskt utan ett pekfinger!!
 Ett tips! skit i datorerna! man lever så fritt utan dom!
återkommer säkert me bilder & sånt en annan gång, ikväll eller morrn säkert! ska kila nu! puss & hej!

Kommentarer
Postat av: malin

skönt att du e tillbaks min sköna! ;)
Har saknat dej massooooor...
Oj va mycke du hinnit med... duktiga du. kom in på msn snart så vi får catcha up lite. puss psuss

2008-03-11 @ 20:46:02
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Jane

haha du e ju rolig stumpan :)
Måste helt seriöst få smaka på pannkakor a la anna nån gång. ;)

2008-03-11 @ 21:18:22
URL: http://janemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0