sleepy ZZZzzz..

Sitter här på Stormyren.. så mätt & trött.. ätit som en gris! skinka & lax & potatis & ägghalvor & massa olika geggor. smörgåsar sill & enormt mycket mer.. drack lite öl & vin.. sen vart det dessert bordet :)  choklad pudding.. ris a la malta godis & jordgubbspaj & massa vaniljsås & mycket mer! kaninte förklara vilka mängder jag åt!! har dock bildbevis! haha men vet ej om jag törs visa... ska lägga ut lite kort när jag kommer hem.. Haft en kul kväll.. men fick lov att spy lite när jag kom hem för jag mådde så illa & hade så himla ont i magen av allt jag ätit.. Imorrn blir det falun el Borlänge & hitta lite julklappar.. men det blir inte så många.. har för mkt räkningar! & den där jävla idioten jag köpte bilen av e skyldig mig pengar!! & han & hans mamma är så omogna så dom slänger på telefon!! fy fan har lust att anmäla dom jävla idioterna!!!!
Ja jag va & hämta ut min nya jacka idag :) den va tjusig!
Nu sitter jag här & glor på idol! vem ska vinna tro??! heja MARIE säger jag bara :)
Strax får vi svaret!!.. åå vad nervös jag e!! WIIIIEE
Ska ta & dyka ner under täcket nu... jag fryyyser ...
tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0