{SLEEP}

Yes! kloclan e slagen! Jag e pigg men jag MÅSTE sova NU! Jag har ställt klockan :) Jag ska nämligen TVINGA upp mig själv för att gå & träna imorrn.. TOKA har Glitter & glamour body pump imorrn bitti kl 9.. & vad kan man bättre göra än att träna in självaste nyåret :)
men det gäller att ta sig i kragen & dra dit sig oxå! Börjar få lite ont i halsen me.. Kan typ komma på 100 olika anledningar till varför jag inte ska dit.!.. behöver ju fixa hemma.. & ta det lugnt för de e nyår & bla bla bla... haha MEN JAG SKA!!! jag lovar er det :) Ska uppdatera bloggen imorrn & tala om hu duktig flikka jag e :)
puss på er alla och ett riktigt gott nytt år vill jag önska er åter igen.. Pusseluring ;)


                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Malin

duktig tjej!! :D

happy new year bebji!!!!!!! puss puss

2007-12-31 @ 00:24:41
URL: http://malinsmedberg.blogg.se
Postat av: Sandra

Duktig du är då anna :) en annan ska iväg & jobba. puss

2007-12-31 @ 09:19:20
URL: http://ssandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0