BAKIS!

mm ligger här helt handikappad & drömmer om en kycklingrulle & räkmackor & ostbågar.. men inte orkar jag kliva utanför sängen & fixa nå.. de e så synd om mig!!
Igår så va vi uppe hos grannarna.. Zandra & Trapp.. Maria va oxå där.. Vi spela spel & drack lite (MASSOR)  sen vakna jag i min säng imorse... men jag har tydligen sovit lite i Zandras säng & hoppat runt & dansat lite! haha bra man minns alltså! Lukas har bara berättat :) Men ingen fara vi va hemma tidigt & så..
Hörde talas om en idiot som skulle rida av sin karl men ramla av både snopp & säng! haha de e talanglöst!! :)

image39


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHHAH!! ;) va illa o trilla av då asså :P
låter som du hade kul gumman. själv spar ja mej till nyår, då jävlar blir de fest!!!
hoppas du inte e alltför bakis nu då så du orkde köpa din dröm mat :) hehe.. puss!

2007-12-16 @ 17:34:35
URL: http://malinsmedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0