fredag & Lördag



I fredags hade jag min praktik som vanligt fast det va klämdag, men jag fick lov att ta med Tilde för annars skulle hon bli ensamt barn på dagis & det kändes inte så bra..

Anna kika förbi & sa hej oxå & jag tränade lite. Det är så skönt att träna :) Tycker Tilde med!









Sen va vi hemma & lekte & laga mat & senare på fredagen vart det lite sällskapsspel med Anna & Amanda :)
M kom hem ganska sent så då vart det filmkväll! :) eller filmnatt kanske man ska säga!

Oj oj va trött jag va imorse! Tilde vakna men jag va död!  haha

vart lite morgonmys & sen åkte jag & Tilde till Öna , stjärtlapp & madrassåk på Lasses gård =)

Sen kom M & J en vända så åkte skoter en liten vända på ängen & Tilde fick åka ett varv & det tyckte hon va så skoj :)





Tilde sover hos sin mormor inatt & det blir nog en filmkväll sen för mig & M som det verkar som nu iaf :) Men återstår att se då ..

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

Vad söt hon är! Måste va roligt att ha en dotter ;)

2011-01-08 @ 22:14:18
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh så roligt det ser ut som ni haft :) . Har du praktik på ett gym? :)

2011-01-09 @ 00:16:05
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0