Mitt i natten!

Ja här sitter jag klarvaken halv 3, kan verkligen inte sova! Äter lite mat gör jag dessutom, va ju över 15 timmar sen jag fick nå i magen, förutom lite glass på eftermiddagen....
Har skapligt mkt att tänka på just nu... Är fan inte lätt alla gånger alltså! Och det ska gudarna veta!
Har slipat & spacklat lite i köket idag, imorrn kommer nya tapeterna!! Ska bli skönt att få de lite finare i köket :)

Hur ska jag kunna somna igentligen? Börjar bli skapligt rastlös dessutom! hittar inge bra på tv:n sett de flesta filmerna på datan... Tittat igenom alla gamla bilder, skrattat en hel del åt gamla roliga minnen, hittat många andra kort oxå som väckt andra starka känslor... Just de här me känslor e skapligt jobbigt har jag kommit fram till...
Önskar verkligen att jag bara kunde få ta & somna nån gång!! kommer snart få lov att skaffa sömntabletter igen om jag ska få sova som normala människor nån gång! SUCK!



HItta en gammal bild som får mig att börja fundera på varför ska skulle sabotera mitt tjocka friska hår!!!
Nu är det uppklippt & torrt & slitet & väldigt misskött! misshandlat av hårfön platttång & hårspray! på den tiden va jag så skonsam mot mitt hår & de kan inte va mer än ca 3 år gammalt...

Äh, ska nog lägga mig & se om sex and the city för 683 gången! Blir väldigt glad av den filmen jag!

Tack och hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0