Idag e jag ganska så pigg! :)

Efter jag såg dirty dancing igår så fick jag för mig att "träna" lite smått hemma, gjorde lite sit ups & rumplyft & sånt där man kan göra hemma på golvet framför tv:n,samt sen kom Mats hem & vi kika lite tv & så... Han somna gansla tidigt på soffan & jag plöjde igen massa avsnitt av sex and the city innan jag väckte han så vi kunde lägga oss, sov väl iaf 3 timmar inatt!
Sen lämna jag Tilde på dagis imorse & sen hem & kröp ner igen & sov! jag SOV nästan 5 timmar! Kan inte beskriva hur underbart det va! Inte sovit så länge på några veckor nu! Känner mig riktigt utvilad!!

Jag är ju så otränad just nu så har faktiskt lite träningsvärk! :) Ganska skön känsla må jag säga :)

Träffat Sandra & Carro & Annso & jenny idag oxå, va skoj & mysigt, druckigt lite te & så..  Va & handla lite nya underkläder oxå ;)




Fått mina sista tapeter nu! Så ska bara orka börja! De e så skoj att göra om hemma, hoppas bara jag får till det snyggt! ska ju på med 2 lager tapet. Väggen består av en ful väv som är ojämn så därför ska jag först tapetsera med "Easy Cover" som ska göra väggen helt slät så jag slipper spackla & slipa & så... Sen efter de så ska riktiga tapeten upp!  
Kanske de ska bli nattens bravader?  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0