Helgen!

Har inte just bloggat nå senaste dagarna, har haft så fullt upp me annat.. Gud försöker komma på vad jag gjorde i fredags? Hmm? minnet sviker på äldre dagar... Tänker så det knakar men kan ju bara inte komma pÅ???!!! Tror nog vi va hemma & kika tv & så? kanske ut & kika ett varv??

Ja & lördagen vart det skoteråkning me Mats & Podi.. KALLT vill jag lova att det va! -20 grader Brr!! Va väl ute 4-5 timmar sen vart man ju nästan köldskadad!



Åt lite mat i Selja, sen for vi hem. kika på massa tv sen kom Podi & sen for vi ut & snurra ett tag, sen hem i varma soffan & kika tv halva natten.. Är ju så kallt ute så inge kul att vara ute tycker jag!


Idag Söndag- SOVMORGON!!
YES ÄNTLIGEN HAR JAG SOVIT!!!

Skulle hem till mamsen idag me bilden för att Agne skulle kika på den, är nånting som har luktat lite kosntigt i den ett tag, men de va så kallt så bilen vela inte starta!

Icke bra!


Har iaf vart på Ica & handlat mat & godis som vi frossat i!

Blir nog bara en massa film idag & invänta nya veckan..


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som en mysig helg :)

2010-01-31 @ 20:17:27
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0