Dont feel so good...

Det är lite väl mkt just nu, låg vaken hela natten inatt, värsta natten ever!!!! Magsår!

Önskar jag själv fick bestämma hur mitt liv ska se ut, men lite svårt just nu.....

Enda positiva ur all denna kaos är ju att man behöver iaf inte banta eller tänka på vikten, har ingen aptit alls just nu, tvingade i mig några rostmackor me smör på för några timmar sen. Va det första jag åt på ca 1 dygn, ställde mig på vågen oxå 53,1 kg väger jag just nu....

Önskar bara att allt kunde blir bra,  men vet ej hur?  Detta har verkligen varit bland det västa jag vart med om..

Nej suck & fy, försöka tänka poitivt även om de e omöjligt, kanske man ska orka ta sig i kragen & dra & träna lite!


Kommentarer
Postat av: Stina Ahlenius

Men lilla du, vad har hänt???

2010-02-11 @ 10:02:32
URL: http://www.sahlenius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0