FUCKED UP!


Jadu vad ska man säga!?

Ligger & tittar på alla älskar Raymond, borde sovit för länge sen!
Men går bara inte.. Mycket som inte går som man vill...



Har väldigt mycket tankar och funderingar i mitt huvud nu.

Finns så mkt jag vill skriva här just nu, men det lämpar sig helt enkelt inte....
Jag kanske borde, bara för att bevisa att jag verkligen kan visa vilken idiot jag är ibland...

Kanske man ska offra sin egen lycka för att göra alla andra glada? Eller ska man vara så självisk så man förstör andras liv för att göra sig själv glad?

Ja det här med livet är inte lätt alla gånger, det ska gudarna veta!




Jag fick iaf en bok i julklapp, det vore nog på tiden att jag börja läsa den nu!



Kommentarer
Postat av: madde

Låter som du har det jobbigt vännen.Vill du prata får du gärna höra av dig <3

2010-12-29 @ 09:14:52
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Emma

Men vad har hänt nu? :( <3

2010-12-29 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0