Uppdatering! :)

Va ju tusen år sen man blogga sist, tappat inspirationen helt, vet ej va jag ska skriva??
Hösten & kylan är här & de e så kallt ute så håller mig mest hemma bara...

Skjutsat Tilde till dagis & Mats jobbar & jag sitter ensam hemma & tråkar. Grannen kom ner & hade bilproblem så skjutsa Zandra till jobbet :)

Det suger att bara sitta hemma varje dag, vart sjukskriven 1 månad, inge jobb just nu bara massa möten på olika ställen & alla krav man ska uppfylla, lassarettbesök arbetsförmedling & alfa kassan, försäkringskassan osv, är så less på allt man ska passa upp på just nu...

Ska iaf börja träna igen till månadsskiftet, ska bli skönt att komma igång igen, va ju 2 månader sen sist nu men nu får man börja träna igen. Konditionen har jag tappat helt!



Har en elak data så mina usb portar funkar inte så kan inte överföra in nå bilder & därför inte lägga in nya bilder tyvärr :(

Snart äre halloween oxå :) Nån som ska göra nå skoj?? :)

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Stina Ahlenius

Halloe på dig. Varför e du sjukskriven??? O vem fyllde 30??? :) Kollade på FB. Kram

2009-10-28 @ 20:08:06
URL: http://www.sahlenius.se/
Postat av: madde

Jobbigt att du är dålig vännen. KRYA på dig. Ikväll ska jag köra vit och skön helg orkar inte nått annat :-D .

2009-10-31 @ 11:22:27
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Gert

Hur gjorde det där snygga där uppe på din blogg?

2009-11-14 @ 19:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0