Sunday morning!


Idag fick man "sovmorgon" Tilde vakna 09.15, lite trött va man ju eftersom vi inte somna förens tidigast 03.30 inatt! Mats fick ju åka & hämta min kära Annso så vi kunde umgås & se lite film :)   Såg bla "death race" superbra actionfilm!



SE DEN!!



Söndagdmorgonen har bjudit på strålande solsken samt en god frukost



Grahamsgrynsgröt + En knäckebröd med skinka keso & gurka + En kopp Te



Lite manikyr på min naglar



Är ganska stolt över mina naglar numera då jag har varit en extrem nagelbitare HELA livet! inget har fått mig att sluta bita på naglarna, har prövat det mesta... Men sen hitta jag mitt favortnagellack för ca 9 månader sen.. Såg ju förjävligt ut när jag målade mina korta avbitna naglar då, men jag slutade omedvetet att bita på dom när jag hade det fina nagellacket på sen PANG växte dom ut & jag kom på mig själv med att inte bita av mig naglarna längre! numera filar jag ner dom istället & dom känns starka & friska!
Så ett tips från en F.D nagelbitare är att hitta ett nagellack som du verkligen gillar!!

Mitt favvo är iaf:


Dock inte denna färg utan skimrande vitt, halvtransparrent  med lite skimmer i nr:004
Det håller verkligen 7 dagar om inte mer! KVALITET!
Är värt varenda krona!



Nu är Annso på fötterna här ;) Ska föröka få ligan att hitta på nå skoj nu =)
Hoppas ni får en bra dag i solen!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0