Senila jag!

Har stresat hem efter en lång dag i skolan! Step up klockan 5 tänkte jag.. Men icke då! Sitter här i mina träningskläder skapligt hungrig & tänkte köra en timme step innan jag åt.. Men sen fick jag reda på att steppen börja kl 6! Suck hur gör man?!   Drygt vart det! stressat i Tilde mat i onödan oxå...



Fick lov att slänga in en tallrik mat i microm medans jag skriver... Har haft foto halva dagen idg & redovisa lite gamla bilder bara & sen hade vi bild andra halva...
Skulle måla landskap.. fick i uppgift att måla en bild med fokus på en sak.. satte oss i matsalen & titta ut genom fönstret.. Valde att lägga folkus på ett litet hus...
Vi fick dessutom bara välja på att använda färgpennor eller kladdkritor.. Denna uppgift var inget för mig.. Men fick ihop en bild till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0