Promenadväder!

Ska börja med att svara på 2 frågor jag fått:
Klänningen är från Gina tricot & kosta 249 kr
Hängstolen är från möbelrondellen, men den har nåt år på nacken & finns inte där längre..



Har promenerat säkert 4 timmar nu senaste 2 dagarna! Så skönt ute! :)  Förutom senate timmarna som vart blåsiga & regniga! Har vart ute & gått i olika ballerina skor så mina fötter är fulla i blåsor, skavsår & elände hela fötterna! Men va ska man ha på föttern på en långpromenad igentligen? Kan ju inte klämma i fötterna i varma gympaskor & strumpor direkt!




Sen har jag ätit massa jordgubbar :)



Sen hitta jag ett kort från lördagen där vi va hos Marie & grilla



Måste skaffa mig en egen kamera snart altså!


Idag har jag vart i skolan & sen träffat Sandra en vända & Camilla & Sen va Annso förbi en vända :)

BYE!



Kommentarer
Postat av: ME&MY

vad fin snowrazorn och pulkan kontrar sommar och grill =)

2009-08-19 @ 22:54:33
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0