Mors dag!

Grattis alla mammor :)
Själv har jag inte firat eller blivit firad på nå sätt & vis. Har aldrig vart nå stort i mina ögon...

Varit ute i solen en hel del idag & Tilde har badat lite granna :)



Jag har bränt mig på rygg & axlar jag :S

Känns ju som att livet hade kunnat vart lite bättre just nu!!




Igår va det ju Robinsonfinal.. Jag personligen trodde att Jarmo & Anna skulle va i final. har inte kikat på länge så visste inte riktigt hur det låg till... Men sen innan vi slog på finalen så fick jag reda på att Elinor skulle va vinnaren!! fick nå insider tips!  Så va inte så skoj att kika.. Jarma hade helt klart vart en värdig vinnare tycker jag personligen!




Har sån tandvärk så jag bli galen! samt att mina sk sömnproblem är tebax! Smått störande att aldrig få sova & sen dessutom gå runt me en tand som dunkar! MORR!!

Men nu ska vi inte va bittra inte!

Filmkväll ikväll tänkte jag.. kan ju ändå inte sova så... Sen ska man upp till skolan oxå! är ju klar me både matten & Religionen nu så.. Men lär väl gå & ta närvaro iaf.. Hoppas på en vecka med mycket sol! :)




<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0