Man blir pigg av träning! ;)

Så tränade ett T-ball pass + 1 core pass. kändes MYCKET bra!! :)
Sen fick jag god mat när jag kom hem.. lax & sallad & spagetti?!? men gott va det =)
Fick så mycket energi att jag ställt mig & baka matbröd med dubbelt recept! WIIIE feeels good att fått tebax lite energi :)

Snart klassresa à la Stockholm! Of course måste jag träffa Malin en vända :)




Dessutom inbjuden på bloggfest eller va man kallar det?  Men 470 spänn vette sjutton om jag kan hosta upp på en sån grej!? dessutom bloggar jag ju knappt längre! så känner mig inte som en "bloggerska" längre.. kanske om man vart lite mer aktiv så!? Men folket som går  kommer säkert ha skoj :)

Kommentarer
Postat av: madde

Roligt att bli inbjuden :)

2009-05-04 @ 21:13:13
URL: http://www.studerandemamman.wordpress.com
Postat av: Wysteriia

Jag har aldrig betalat för att gå på en bloggfest så det ska du absolut inte göra :P

2009-05-04 @ 21:16:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0