Friday!

Yes, bästa dagen på veckan enligt min mening... Undra va denne fredag har att erbjuda? När jag vakna lyste solen & jag va på strålande humör, vart glad & satte på mig en klänning & sminka mig & locka håret! och nu lagomt till man vill gå ut genom dörren så är solen i moln & jag kan misstänka att det kanske kommer regna idag? Hoppas jag har fel iaf!  Ska väl sätta på mig en kofta & en jacka & knata ner på stan en vända! Hoppas ni får en trevlig fredag!





Glömde visst att publicera mitt inlägg tidigare idag så gör det nu!.Bättre sent än aldrig.. Det har regnat till & från hela dagen typ.. Vart uppe i noret & handlat lite mats & sånt..  Grillat & ätit mina första färska jordgubbar!  en ask Belgiska för 35 kr! dom va riktigt goda faktiskt =)

Nu ska jag skutta ner på stan en vända till! CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din fina klänning? =)

2009-05-24 @ 17:35:42
Postat av: Anna

Hej!



Du har en bild på en hängstol i ett av dina blogginlägg (tror det var feb 2008), undrar bara var du köpt den, letar efter något liknande :-)



Tack på förhand,

Anna

2009-05-25 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0