Föreläsning!

Jag & Mickan ska på föreläsning som T.o.k.a har idag, fast den är inne på Mora hotell..

Eva Johansson -kicencierad mental tränare, avslappningslärare & nlp trainer


Författare till böckerna: "Avslappning & mental träning - för ett rikare liv" & "Självbildsboken - hitta din kraft"

Får väl se om man lär sig nå intressant =)

 

Va jätte skoj att Lina va på besök :)

 

ÅÅÅÅ nu längtar jag till den 18 Maj när det blir till att åka till Stockholm! ska bli så skoj :)

 

Jag fick inte så LITE knäckebröd av Nina idag?!?! DAH! en hel drös!  Över 20 st kakor!  JAG ÄLSKAR KNÄCKEBRÖD me massa smör på ;) De e kärlek det!


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson (Hundpatrullen)

Kärleken kommer i olika former :) Hoppas att allt är bra med er :)

2009-05-07 @ 17:28:45
URL: http://www.metrobloggen.se/hundpatrullen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0