Stockholm!

Sitter här och kikar lite tv nyheter ute hos min moster. Annso & jag ska sova här inatt.
 Vart utskriven från kliniken imorse..Operationen gick bra!!!
Har skapligt ont, men överlever. Har fått bra starka smärtstillande samt antibiotika.
Världens bästa personal jobbade där! kände mig så omhändertagen :)


Fick med mig mina gamla inlägg i en påse :)



Annso & jag kolla in Kenneths nya utsikt :D 4 våningar ovanför mormor!
perfekta läget!



Mitt barndoms hem!!
Vita liljansväg 85
står mig mycket kärt <3

Orkar inte skriva så mkt mer nu..
Ska väl åka hemåt imorrn...

Kommentarer
Postat av: Mats Hallin

Älskar dig <3. kom hem , datanörd !

2009-03-25 @ 00:15:14
Postat av: Anna Lundh

Va könt det gick bra!! Hoppas det blir bättre den här gången =) kraam

2009-03-25 @ 10:35:05
URL: http://annalundh.se
Postat av: Mia

Trevlig blogg du har o många fina bilder :) Tänkte bara fråga vad du har haft för inlägg o så.. Jag tänkte nämnligen oxå byta efter min graviditet men vet i tusan hur det blir att byta :)

2009-03-26 @ 21:32:57
Postat av: Anonym

Vart gjorde du din op? På vilken klinik? :)

2009-03-30 @ 14:40:36
Postat av: jessica

var har du op dig någontans?

2009-04-02 @ 09:24:12
URL: http://nailfashionzinkensdamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0