Retuschering!

Idag tvinga jag mig själv till skolan fast jag inte är frisk än.. Digital bild är ju ända jag har så.. Klart man orkar sitta framför en dator & retushera lite bilder i nån timme :D

Förebild:

Lite glansog & små rynkor i pannan osv.. Kanske lite väl liten bild här för att se alla skavanker...


Efter:



Vi skulle göra en "extrem" skönhets retuschering
minka näsan & läpparna är större, huden är utslätad, mer fransar , ögonen, ALLT är fixat.. Inte 100% klar men lektion slutar nu så...

Ska hem & vila lite

Tack och hej leverpastej!!

Stockholm på lördag!

Kommentarer
Postat av: Malin

ånej e du sjuk igen? :( Stackare... Snart ere lördag !:) Längtar efter dej så <3<3<3<3 Puss!

2009-03-19 @ 13:55:10
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för msn?

2009-03-19 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0