Kroki!

Idag har jag tillbringat dagen med att teckna nakenmodell!!! Första gången för mig!!
En ung tjej satt modell...   Trodde att jag skulle bli jättebesvärad av situationen, men ganska snabbt glömde man bort att det va en ung tjej & fokuserade på linjer & kurvor.  Skapligt svårt... Hade ca 10 minuter på oss att skissa varje ställning.. Så därför har jag valt att inte visa alla mina bilder, SHIT!! ha ha bjuder på några iaf:


 
 
Det va lite av min dag det..
Sen skulle jag ju fixa golvet till badrummet! Men klart som fan att sket sig idag! Satsar på morgondagen istället.
Step- up 1 timme vart det åtminstone, skulle behövt 3 timmar efter min godispåse jag snaska i mig idag! :)

Trött är jag som satan!
Känner mig lite vissen, bara jag inte är på väg att bli sjuk!!?

Ska rota fram nån bra film att se nu iaf..

Tack och hej leverpastej!!


Kommentarer
Postat av: nakenmålarn

du och ditt jävla godis

2009-03-10 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0