Helt makalöst!

Det är ju otroligt hur det illa det jämt går för mig & Annso när vi är ute på våra roadtrips! Men ingen kan ha lika skoj som oss <3
En liten lista på va som hänt idag:

*missa avfarten på motorvägen
*åkte lite mer fel
*kört mot enkelriktat
*bilar har tutat på oss
*fått parkeringböter
mm

Förutom allt detta har vi haft väldans skoj!  Trots mitt illamående som gjorde att Annso fick skjutsa runt mig i rullstol när vi va inne på ikea i Barkaby!  Jag va riktigt dålig ett tag!

Vi har käkat på max! klämde i mig ett helt supreme mål för att sedan käka massa godis!

Nu är jag åter illamående, *urk* medecins fel!  ska orka upp till skolan imorrn tänkte jag!
orkar inte blogga mer nu! vart en låååååååååååååååång dag!
natti <3

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha hur söta är inte ni då! ;D

2009-03-25 @ 23:09:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Stina Ahlenius

Helluuu. Vad skönt att det gick bra. Såg dig som hastigast i morse men hann inte höra hur det var med dig. Ha´re :)

2009-03-26 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0