Update!

Va ju hur länge sen som helst jag blogga nu!

Internet här på gården är helt "off" det kommer & går som det vill verkar det som & lämnar efter sig lite missnöjda "kunder" el va man ska kalla det?? jag & min granne blir galna snart!   Men internet "ingår" ju så fint i hyran, så jag personligen kan inte ringa & klaga hos leverantören utan de blir väl min hyresvärd som får sköta den delen....  
 (Hyr ju privat)

Hmm jag har bara jobbat 3 dagar iaf :(    Va så lugnt denne vecka så de behövdes inget från min sida, ganska tur i oturen för jag vart sjuk häromdagen & känner mig inte helt frisk än...

Jag undrar va man kan göra på midsommar? Har nämligen Tilde så blir ju inge festande men vill ju att hon ska få ha det skoj... Nån som vet om det är nå midsommarfirande i närheten av stan här eller?!??! Hojta till isåfall!

Igår vart de massa mys & en av mina favvoflmer "a walk to remember" :)



idag får vi väl se va som händer?!
När kommer sommar hettan tebax igentligen?!?!??!

Ska försöka uppdatera oftare men nu är det internet som sagt som har krånglat till allt!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du får komma hem till min mamma om du vill :) Jag är själv här till lördag.

2009-06-18 @ 16:32:32
URL: http://jenkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0