Arbetsförmedlingen!



Jaha å står man återigen till arbetsmarknadens förfogande!  
Saknar skolan må jag säga..
Hade dock en supertrevlig kille som skrev in mig igen...
Dåligare nyheter är dock att jag har ju bara Alfakassan & det är 11 veckor hanlingstid där nu! dvs hela sommaren!!
Men, man har möjlighet till att få praktik igen!!   Det är stort plus, vet att jag i mina yngre agar hade 6 månaders praktik på videocenter & jag hade skitskoj, men man får usel ersättning för jobbet man gör, jag har tyvärr bara lägsta ersättningen :(
Skulle verkligen behöva ett riktigt jobb me normal lön!  Men vill inte ha nå tråkigt jobb heller så man bara går runt & mår dåligt för de har jag vart med om förr!! Man mår bara dåligt som person då & livet blir jätte tråkigt.

Tråkigt regnväder har vi oxå, suck... Ska ju ha lite "fest" me skolan kl 17  Grilla osv, men blir ju inte lika skoj i detta väder!

Imorrn äre skolavsliutning!!

btw:  Igår va jag & min darling på bio & de va supernice =)  Terminator filmen såg vi & jag gilla den :)



STORT P.S  Ni som trodde Prison break va slut efter avsnitt 22 så finns den en snutt till!! som en minifilm el va man ska säga??  Fick reda på det igår!  Så jag kasta mig på datorn, för att se det sista :)

Kommentarer
Postat av: johan

bland det vackraste jag sätt du gör mig nyfiken!!

2009-06-04 @ 15:02:44
Postat av: Malin

åååååå vill se den!!!!!!!!!:) i love terminator!! and i love U <3 hoppas allt e bra gumman, sussa sött... natti natti puss

2009-06-04 @ 23:11:32
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0