IDIOTER!



*Skola mellan 8- 11.20. Hade bara bild, målade ben & skor i akvarell

*Träning BODY PUMP lunchpass kl 12- 13

*Hämta Tilde på dagis & åkte till Hemus & åkte lite madrass med Mats

*Bråkat med tupperware!!   ARG SOM ETT BI E JAG!    Min "GRATIS" väska fick jag en faktura på 1700kr  på!!  Bråka på dom så dom gick med på att riva fakturan om jag gav tillbaka min GRATIS väska!   Som tur är har jag inte haft tid att använda nånting förutom en endaste sak!  Givetvis den dyraste saken! så dom skulle skicka enbart en faktura på den saken på ca 600 kr!   Men jag har protesterat! jag tänker då gå vidare om dom ska kräva mig på pengar som dom förklarat för mig va gratis!! sen i efterskott har dom talat om massa andra faktan! & därför behandlat mig helt fel!   Jag är helt säker på att jag har rätt, så går dom inte med på att stryka den fakturan så blandar jag in den där "konsumet" bla bla nånting!  FY FAN VILKEN DÅLIG STIL AV DOM!

*ätit tacos

*Ska se film, nån som har nå bra förslag på en film kanske??


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Dåligt av tupperware folket :S jisses!



Då hoppas jag att allt går mycket bättre den här gången och att han kanske kan fixa till det som du inte var nöjd med! Kommer verkligen hålla tummarna! Kommer nog även vara lite orolig :S Hoppas han gör ett bättre jobb denna gången! <3

2009-02-11 @ 20:16:16
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Malin

Vilka IDIOTER!!!!!!! hata dom!!! :(

Varför ens säga att de är gratis då, om dom sedan jräver pengar?? aah va arg jag blir!



Ja jag hoppas oxå jagkommer, de borde bestämmas under dagen idag!

Vad kul att du bloggar igen så man får se va som händer i min fina gummas liv:)



Hmmmm se "Imagine me & you" såå fin film,en romantisk komedi!!!

OBS finns dock risk att man blir kär i en av skådisarna!! dahhh!! hehe



ha en fin dag min älskling! PSUSPUSS

2009-02-12 @ 10:20:13
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Blondinhenke

När vissa företag påstår att det är gratis menar dem att det kostar pengar. Fast dem måste säga att det är gratis, för annars är det ingen som vill ha grejorna... Jag hatar sådana företag...

2009-02-14 @ 17:03:31
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0