Knäppa kort, sockerfällor & GRATTIS!

Idag så åkte vi iväg med fotogruppen till skogen en bit härifrån.. Själklart hade jag knappt nå battrei i den kameran jag lyckades låna! ca 20 bilder på naturen hann jag ta innan det stog "byt batteri" på displayen!  
Vart ju lite gladare när vi fika iaf! klämde i mig 5 bullar! Kanske vart 4 för mkt, men ibland så får man bara inte nog av livets goda sockerfällor!

Men dagens höjdpunkt hittils va ju när vi kom tillbaka till skolan.
Jag hade fått tillbaka mitt matteprov jag lämna in igår!
JAG KLARA B KURSEN I MATTE!!
GRATTIS TILL MIG <3



Nej nu e det dags att kila bord till Bildsalen & ha bild till 15.30
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

allt bra med dig? :)

2009-04-28 @ 12:34:10
URL: http://www.metrobloggen.se/henrikolsson
Postat av: Malin

åå hoppas du får till håret som du vill had e=) åå saknar dej me!!!ja kom å lek;) hoppas vi får ses snart.

Guud GTRATTIIIIIIIIIIIIS va duktigt att du klara B-kursen, mucho impsessed! ;)

sockerfällor ja... Jag glufsade i mej kladdkaka med grädde igår sen 3 öl på kvällen(inte för de e socker men onyttigt värre) aja man får träna hårt!

Saknar dej på msn...jag kommer va hemma hela dagen å städa för mamma kommer ikväll, så höjta till om du kommer in <3 kysss



2009-04-29 @ 11:52:38
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0