Äntligen helg!

Skönt att de e fredag! Älskar fredagar!  Började dagen med stress, som vanligt!
klockan piper ju 06.30 varje dag.
Räknat på som en tok!  5 matte tal kvar sen har jag slutprov på matte B :)

 Sen keramik, hade på massa glasyr på min skål som jag nästan hade glömt bort att jag har gjort!  Hoppas bara det blir som jag tänkt nu när den ska brännas...

Sen vart det en promenad från skolan :) Underbart väder!

Lekhallen med Tilde & Mats.. full rulle för alla utom mig som är lite handikappad!  Åt en räksallad...

Sen lassarettet & ta ur mina stygn!

Sen har jag bara vart hemma... städat & fixat.. lekt me Sandra... & Anna va hit en vända!! Skitskoj att träffa henne :)
Annso & Angelica en snabbis med!

Gjort det mesta av min Religionsläxa oxå! STOLT!


Kan nån skänka mig en kamera så jag kan börja knäppa kort!

Kommentarer
Postat av: Elin

UNDERBART med fredagar =) puss

2009-04-04 @ 19:32:39
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anders

ja, hittar du min kamera så får du den, har inte sett den på över ett år, men har iaf hittat batteriet och laddaren =)

2009-04-07 @ 11:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0