Uppdatering av Onsdagen..

Fulle rulle även idag.. kom till dagis fö att hämta Tilde och hade helt glömt bort att det va drop-in fika där.. Så då vart man kvar där ett tag & åte lite onyttigt men gott fikabröd:)

Sen hem & vända upp & ned på Tildes rum & bara rensa rensa rensa!! Ner i källaren & ta upp gamla barn matstolen & skrubba rent den.. tvätta flera maskiner me tvätt!   Lämna papper & fylla i papper!!  oj oj va jag har grejat idag! Sen hör Saan av sig & bjöd mig & Tilde på mat! :)   Va verkligen uppskattat idag! :)


Tilde fick hamburger tallrik


Jag fick kyckling & spaggettis & nån extremt god sås! :) MUMS!! åt upp allt!! Lovar jag e mätt!! ;) Nu ska jag fortsätta rensa lite till här!
Agne va nyss hit & hämta ett lass me saker jag plockat ur! skönt att bli av me lite :)

Skriver mer sen!!

Kommentarer
Postat av: Malin

mmmm gott d ser ut!!! ;o)

2008-09-24 @ 19:42:13
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0