Tack!!

Tack till er alla som grattat mig! OCH DET ÄR MÅNGA!! På lunchen så slog dom i klockan & Läraren tog fram microfonen & HELA MATSALEN reste sig för att sjunga "JA HON LEVA" fick applåder & allt =) & telefon har pipit & många har skrivit på alla mina olika sidor!! känns underbart :) TACK TACK

Nu har vi fått tillgång till våra "rörelsebilder" vi knäppte förra veckan.. Bjuder på nån här:

Kommer flygandes i luften här :)


Hoppar från ribbstolarna :)


Nä nu börjar min lektion igen! Inte tid me bloggen nu!

Kommentarer
Postat av: ME&MY

jag vill oxå vara med och gratta!

Hipp hipp hurra för dig i dag, GRATTIS GUMMAN!!!!

2008-09-09 @ 15:42:34
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0