Sovdags!


(kortet är från förra julen)
imorrn bär det av till Stockholm om det går som planerat, har då packat & fixat lite lite iaf!
Ska bo hos mormor jag & Annso :)

LÄNGTAR!!! Ska bli så skoj att träffa Malin lilla hjärtat :D WIIIIE!!!! Hoppas jag hinner me det mesta!! Full fart & fläckt!


Inte ätit nå mer heller sen de jag skrev sist! bara 2 koppar the.. Undrar hur det ska kännas att kliva upp & äta thai soppa till frukost?? hmm? haha.... jaja ska ju bli en upplevelse!

Natti natti jag ska drömma om mitt kära Stockholm <3

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vilken tid åker ni? :)

2008-09-25 @ 22:50:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Malin

hej gummsan , våga inte skriva på msn ifall ja förstörde för dej när du uppdatera datan.

Så du kommer alltså !!WIIIIWWW ;D <3 Fasen så skojskoooj ;)

uuuh va äckligt me thaisoppan till frukost.. HAHAHA

hörs under dan i morrn då...längtar!! PUSS o sov underbart!! NATTI NATTI

2008-09-25 @ 23:14:24
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0