skolan idag :)

Bild stog som sagt först på schemat idag. från morgon till lunchen.. Men allra först skulle vi samlas i aulan & ha morgon möte, fick se lite filmer om bränder, Bla en film där dom hade en kamera i ett rum så fick man se hur elden utvecklade sig osv.. massa prat om hur man ska släcka eldar & hur man ska bete sig om en brand skulle uppstå osv.. sen fick vi trasa ner i klassrummet....
Ett av dagens projekt va att vi skulle ta av oss ena skon & ställa på ett vitt papper & teckna av den!! Som vanligt så vart jag INTE klar! har massa halvklara projekt nu! haha


Jag idag i vår kära bildsal :)


En av dagens uppgifter... Nu ser det ut som att skon jag måla är mindre än min riktiga sko, men så är det inte....

Sen dags att lägga ner pennan .. Lunchtajm :)


Spätta file i nån curry sås och champinioner (som jag fick pilla bort, ÄTER INTE SVAMP). Sen plocka jag lite olika sallader & keso från salladsbuffen samt lite bröd :)

Följt av efterätt.. Nyponsoppa & glass MUMS! :)


Sen dags för Yoga! en timme..råka somna till dom sista minutrarna haha

Sen hämra Tilde på dagis. Vi åkte till noret & handla lite papptalrrikar & så inför MIN FÖDELSEDAG son närmar sig!!
9 september fyller jag!

Nu är jag iaf hemma & städar för fullt.. Blir ingen träning idag tyvärr!!! Vill verkligen men finns inge tid idag, Ska verkligen köra extra hårt imorrn!

tack och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: malin

va duktig du är o måla gumman!!du har ju gjort skitfiiina grejer!! :D

PUSSSS!

2008-09-03 @ 18:24:22
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: caroline

jaa å jag hoppas för din egen skull att jag är bjuden på din födelsedag!!! mihihi :)

2008-09-04 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0